Deklaracja dostępności


Deklaracja dostępności

Publiczna Szkoła Podstawowa w Szczepocicach zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej https://bip.psp-szczepocice.gmina-radomsko.pl/

 

  • Data publikacji strony internetowej: 2010-09-01
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2021-02-05

Stan dostępności cyfrowej

Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.

Niedostępne treści

Niezgodność z załącznikiem

  • Nie wszystkie dokumenty opublikowane są dostępne cyfrowo. Jeśli potrzebujesz, któregoś z nich w formie dostępnej,skontaktuj się z nami i wskaż, o który dokument chodzi.
  • Pewne dokumenty opublikowane na stronie są niedostępne z uwagi na fakt, że pochodzą z różnych źródeł,
  • Niektóre hiperlinki oraz obrazy nie zawierają tekstów alternatywnych lub nie są oznaczone jako elementy ozdobne.

Nadmierne koszty

Nie dotyczy.

Treści nieobjęte przepisami

Elementy osadzone pochodzące od zewnętrznych dostawców wyłączone są z obowiązku zapewniania dostępności.

Przygotowanie deklaracji dostępności

Przygotowanie deklaracji dostępności i jej aktualizacja

  • Data sporządzenia deklaracji: 5 kwiecień 2019 r.
  • Data ostatniego przeglądu deklaracji: 24 marzec 2025 r.

Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o Listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej strony internetowej v. 2.2 (docx, 0,12MB).

Skróty klawiszowe

  • Użytkownicy korzystający wyłącznie z klawiatury mogą swobodnie poruszać się po serwisie za pomocą klawisza Tab lub Shift+Tab, Enter, Spacja, strzałka w górę, strzałka w dół

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Moniki Robaszek — mailowo mrobaszek@szkoly.gmina-radomsko.pl lub telefonicznie 44 683 35 48.

Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.

Zgłaszając takie żądanie, podaj:

  • swoje imię i nazwisko,
  • swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
  • dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
  • opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.

Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.

Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki, poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.

Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.

Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.

Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszego urzędu:

Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.

Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie

Pozostałe informacje

Dostępność architektoniczna

Budynek użyteczności publicznej - Publiczna Szkoła Podstawowa w Szczepocicach, 97- 500 Radomsko, Szczepocice Rządowe 19c - jest częściowo dostosowany architektonicznie do potrzeb osób niepełnosprawnych. Wejście główne jest dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych - podjazd.

Budynek składa się z dwóch części. Jedna część budynku jest jednokondygnacyjna (parter), bez toalety dla osób niepełnosprawnych, z barierą w komunikacji poziomej w postaci schodka o wysokości 17 cm, oznakowaną żółto-czarną taśmą (korytarz z dostępem do klasopracowni: historycznej, matematycznej, oddziału przedszkolnego i biblioteki). Druga część budynku jest dwukondygnacyjna (parter, I piętro), bez toalety dla osób niepełnosprawnych, bez windy i schodołazu, z podjazdem przy wejściu głównym.

Dostosowanie parkingów

Wjazd na parking od drogi głównej, brak barier poziomych, brak oznakowania miejsca parkingowego dla osób niepełnosprawnych.

Prawo wstępu z psem asystującym

Do szkoły jest możliwość wejścia z psem asystującym.

Aplikacje mobilne

Podmiot nie posiada aplikacji mobilnych.

Dostępność komunikacyjno-informacyjna

Opis dostępności komunikacyjnej:

W budynku nie ma systemów naprowadzających dźwiękowo, nie ma oznaczeń w alfabecie Brajla, nie ma również druku (napisów) powiększonego dla osób niewidomych i słabowidzących. W budynku nie ma pętli indukcyjnych. Nie można skorzystać z tłumacza polskiego języka migowego. Zgodnie z art. 9 ustawy z dnia 19 sierpnia 2011r. o języku migowym i innych środkach komunikowania się (Dz. U. z 2011 r. nr 209, poz. 1243), organ administracji publicznej jest zobowiązany do udostępnienia usługi związanej z komunikowaniem się w języku migowym. Osobom zainteresowanym w zakresie podstawowym pomocy udzieli pracownik Szkoły. W sprawach skomplikowanych – prosimy o wcześniejsze zgłoszenie na adres e-mail bądź numer fax podany na stronie głównej Biuletynu.

Informacja wytworzona przez:
Administrator , w dniu:  23‑05‑2019 07:00:00
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Administrator , w dniu:  23‑05‑2019 07:00:00
Data ostatniej aktualizacji:
24‑03‑2025 09:03:40
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie